مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۲۵ واحد مسکونی از محل تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت کمیته امداد استان ساخته و تحویل مددجویان شهرستان آبدانان شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 06 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  ناصر مرادی روز یکشنبه در آیین تحویل کلید ۲۵ باب واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان آبدانان با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی حداقل یک میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: کمیته امداد از مشارکت و همکاری سایر دستگاه های اجرایی و خیران در راستای ساخت و تامین مسکن مددجویان به صورت مشارکتی استقبال می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به محرومیت و میزان جمعیت مددجویی شهرستان آبدانان، امسال ۲۵ درصد فعالیت های عمرانی و مسکن کمیته امداد استان در این شهرستان انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در قالب طرح پنج هزار واحدی کمیته امداد کشور ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویی امسال در این استان ساخته می شود.

مرادی تصریح کرد: برای تأمین مسکن مددجویان استان علاوه بر طرح پنج هزار واحدی، در قالب طرح ۳۵ هزار واحدی با مشارکت بسیج سازندگی نیز پروژه های مسکن دیگری در سطح استان اجرایی خواهد شد که هم اکنون روند ثبت نام و تشکیل پرونده مددجویان متقاضی مسکن در دست اقدام است.

فرماندار آبدانان نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد در زمینه طرح ملی مسکن پیشتاز بوده و اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام داده که قابل تقدیر است.

"محمد رحمانی" خاطرنشان کرد: مسکن یکی از مهم ترین نیازهای خانوارهای شهرستان آبدانان به ویژه مددجویان به شمار می رود که اقدامات خوبی در این زمینه در دست اقدام است.

در این مراسم با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان و شهرستان آبدانان، واحدهای مسکونی مددجویی به متقاضیان تحویل شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار