معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: نخستین دوره مشترک رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه شهرکرد در آذرماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 05 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مهرداد یادگاری گفت: خستین دوره مشترک رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه شهرکرد در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به تجربه برگزاری سه دوره رویداد سراسری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، افزود: این رویداد در ۶ محور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، هنر و معماری برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان در گروه‌های چهار نفره موافق و منتقد از تاریخ ۱۱ آذرماه به مدت یک ماه در سه دانشگاه به رقابت پرداخته و تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

یادگاری اظهار کرد: محور اجتماعی و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی، محور فرهنگی و سیاسی در دانشگاه شهرکرد و محور اقتصاد، هنر و معماری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت‌نام این دوره از رقابت‌های دانشجویی تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد و کارگاه‌های آموزشی هم از تاریخ دهم آذرماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار