کد خبر: ۱۱۳۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 05 November 2023

به گزارش تابناک مازندران  ، مدیر جهاد کشاورزی آمل از اشتغال مستقیم ۱۴۷۰ نفر در ۲۳۰ واحد فعال صنایع کشاورزی تحت پوشش جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد گفت: ۲۳۰ واحد فعال صنایع تبدیلی و غذایی تحت پوشش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل قرار دارند که عموماً در سطح شهرك‌هاي صنعتي و شهرها و روستاهای این شهرستان مستقر می باشند.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: هر سه زیرشاخه فرآوری و تولید، بسته بندی و درجه بندی و نگهداری و ذخیره سازی در واحدهای صنایع جهاد کشاورزی آمل فعال است که با توليد ۶۸۰ هزار تن از محصولات مختلف زراعي و باغي و دامي و با ايجاد اشتغال مستقيم برای بيش از ۱۴۷۰ نفر در صنایع تحت پوشش جهاد کشاورزی بدون لحاظ نمودن صنایع تحت پوشش صمت، این شهرستان قطب صنایع غذایی و تبدیلی استان و کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های بعمل آمده، ۳۷ طرح با پيش بيني توليد ۲۱۰ هزارتن محصول و ايجاد اشتغال مستقيم برای ۴۵۰ نفر در آمل در دست اجرا می باشد که یکی از این طرح ها، بزرگترين طرح تبديلي شلتوك برنج كشور بنام شركت طبيعت سبزپارس كهن در حال احداث است.

فولاد در پایان ابراز امیدورای کرد با توجه به فراهم بودن فرصت سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کشاورزی شهرستان آمل، سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان را برای پیاده نمودن اهداف اقتصادی خود در نظر بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار