در بازدید هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از واحدهای نیشکری مطرح شد؛
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا پنج‌شنبه (۱۱ آبان‌ماه) در بازدیدی از ظرفیت‌های صنعت نیشکر بر استمرار پشتیبانی و حمایت از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تأکید کردند.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 04 November 2023

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید که مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و جمعی از مدیران نیشکری حضور داشتند، هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با ظرفیت‌های این صنعت در برداشت نیشکر، تولید الکل طبی و خمیرمایه، تولید شکر، سیستم‌های نوین آبیاری، طرح‌های تحقیقاتی و… آشنا شدند.

 پیش‌ازاین بازدید نیز مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در نشستی با دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و مدیران عامل واحدهای نیشکری و صنایع جانبی، به بررسی عملکرد این صنعت در تولید محصولات متنوّع نیشکری پرداختند.

 در این نشست، دکتر افشار فتح‌الهی مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، ضمن قدردانی از عملکرد مدیران و پرسنل نیشکر، این مجموعه بزرگ صنعتی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمردند که نتایج بی‌شماری در تولید محصولات راهبُردی داشته است.

شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی است؛ در حال حاضر ۸۰ درصد از سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، متعلق به بانک‌های ملی و صادرات و ۲۰ درصد آن نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت است.

 شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مزارعی هوشمند در وسعتِ ۸۴ هزار هکتار و روش‌های نوین در «داشت، کاشت و برداشت»، نام و آوازه‌اش در منطقه به‌عنوان صنعتی پیشرو، طنین‌انداز شده که از پسماندش، محصولات استراتژیکی نظیر الکل طبی، خمیرمایه، کاغذ، ام. دی. اف، نئوپان، خوراک دام و… تولید می‌شود.

 دی ماه سال گذشته، درخواست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس پذیرفته شد و به‌زودی سهام این شرکت با محصولات متنوّع، شگفتی‌ساز تاریخ بورس می‌شود و به بزرگ‌ترین عرضه اولیه، تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار