رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 02 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زنجان از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و سخنران مراسم نیز «قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در مورد مسیر راهپیمایی ۱۳، ۱ آبان در سایر شهر‌های استان گفت: مردم شهرستان ابهر نیز از چهارراه امام حسین (ع) تا مسجد جامع و از ساعت ۱۰ صبح و مردم خرم‌دره نیز از میدان امام حسین (ع) به سمت چهارراه قائم (عج) تا مصلای نمازجمعه راهپیمایی خواهند کرد.
وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر قیدار نیز از میدان شهدا تا میدان معلم (مزار مطهر شهدا) و در شهرستان سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا از ساعت ۱۰ تعیین شده است.
ناصر اظهار داشت: شهروندان طارمی نیز در شهر آب‌بر از میدان امام علی (ع) تا مصلای نمازجمعه از ساعت ۱۰ صبح و ماهنشانی‌ها نیز از مقابل مسجد، ولی عصر (عج) و از پارک شهدای گمنام راهپیمایی خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زرین‌آباد شهرستان ایجرود از ساعت ۱۰. ۳۰ دقیقه و از مقابل سپاه ناحیه تا میعادگاه نمازجمعه خواهد بود.
وی ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان گفت: اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان همانند سال‌های گذشته حضوری پرشوری در این راهپیمایی داشته باشند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار