امام جمعه اراک :نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت( ع) هستند و این تفاوت این نیرو با سایر نیروها در دنیا است.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 02 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۱۱ آبان در یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور سردار رادان در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، افزود:به برکت هدایت‌های امام راحل و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، کشور هر روز شاهد افزایش اقتدار در بخش‌های مختلف است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران در دوران‌های مختلف و تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار شهید گلگون کفن تقدیم کرده‌اند که باید به این پدران و مادران بزرگ، آفرین گفت.

وی با بیان اینکه، استان مرکزی استان امامین انقلاب است، عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم که راه امام، رهبری، شهدا و اسلام به ما آموخته شده و شهدا امروز حاضر و ناظر بر رفتار همگان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مردم استان مرکزی از ابتدا به فرمان امام راحل لبیک گفتند و امروز پشت سر رهبری حرکت می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: فراجا تاکنون بیش از ۱۴ هزار شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب کرده که ۲۱۸ شهید والامقام مربوط به استان مرکزی است.

دری نجف‌آبادی با محکوم کردن جنایات اسرائیل خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین باید حمایت شوند و مرز رفح باید باز شود.

سردار هادی رفیعی کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز بیان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی یک هدف بزرگ است و نام فرمانده انتظامی کشور لرزه بر تن قانون شکنان و دشمنان می اندازد اما او خاشعانه در برابر مادران شهدا زانو می‌زند و این همان پلیس در تراز انقلاب است.

وی افزود: رضایت متوالی و همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی گواه بر این ادعاست که پلیس در مسیر درستی است و برای ارتقای امنیت جامعه تلاش می کند.

رفیعی کیا بیان کرد: خانواده شهدا از جایگاه بالایی برخوردارند و احترام آنها نیز بر همگان واجب و ضروری است.

وی تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام که ظالمانه‌ترین تجاوزها و ظلم‌ها به ملت مظلوم فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل می‌شود؛ ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار