رئیس کمیته امداد میاندورود گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد میاندورود پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 31 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی جلالی با بیان اینکه، یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان و نیازمندان است گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان پرداخت شد.

 

پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان وام کارگشایی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد میاندورود  

وی با بیان اینکه، ۱۶۵ نفر از نیازمندان این شهرستان طی این مـدت از وام کارگشایی بهره‌مند شدند افزود: بسیاری از این افراد توسط خَیِّرین، معتمدین، شوراها و دهیاری شناسایی و معرفی می‌گردند و پرداخت این تسهیلات براساس نیاز خانوارها به آنها پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد میاندورود گفت: وام‌ها در بانک‌های عامل، صندوق امداد ولایت و بانک مهر با سود ۴درصدی و در کوتاهترین زمان ممکن به نیازمندان و مددجویان پرداخت می‌گردد.

جلالی بیان داشت: وام‌ها جهت تأمین هزینه‌های درمانی، کمک هزینه تعمیرات مسکن، کمک به خرید لوازم ضروری منزل، ودیعه مسکن، پرداخت بدهی، هزینه‌های تحصیلی و کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌گردد.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان میاندورود ۱۷۴۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار