کد خبر: ۱۱۳۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 29 October 2023

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

تعلیم و تربیت، فضای آموزشی، حضور دانش آموزان در مدارس، تامین نیروی انسانی و برقراری عدالت آموزشی حلقه‌های زنجیره‌ای هستند که زمینه رشد و پرورش علمی دانش آموزان را فراهم می‌سازند دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و ایجاد شرایطی برای تحصیل آنها بسیار حائز اهمیت است.جامعه کنونی‌ به سمت پیشرفت و تحول شتابان در حال حرکت است جامعه‌ای که تحصیل و تعلیم و تربیت در آن به خوبی انجام می‌شود نوید خوبی برای آینده دارند.

برخی مناطق از امکانات خوب تحصیلی برخوردار هستند و مدارس آنها مجهز بوده دانش آموزان در مکانی مناسب به تحصیل می‌پردازند اما در مناطق محروم، صعب العبور، حاشیه‌ای و دور افتاده قضیه فرق دارد و امکانات تحصیلی جوابگوی نیاز دانش آموزان نیست یکی از این مشکلات وجود مدارس کانکسی یا مدارسی است که نیاز به تجهیز و بازسازی دارد.

هر ساله برای حذف مدارس کانکسی اد مدرسه در مناطق محروم تلاش‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد علاوه بر دستگاه‌های متولی در امر بازسازی و تجهیز مدارس، خیران مدرسه ساز نیز در این زمینه همکاری خیلی خوبی دارند. با همت بلند خیران و انجام وقف در زمینه تحصیل می شود روند پرورش علمی کودکان را فراهم آورد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ساخت ۱۸ واحد آموزشی از محل اعتبارات ملی و مشارکت خیران ساخته و در آبان ماه تحویل آموزش و پرورش خواهند شد.

می‌شود با همکاری و همیاری دستگاه های مختلف و خیران اسباب تحصیل همه دانش آموزان را فراهم آورد و تلاش کرد تا هیچ دانش آموز مستعد و توانمندی به دلیل نبود فضا و امکانات آموزشی از تحصیل باز نماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار