امام جمعه اراک گفت:اسلام حامی مظلوم و وظیفه انسانی ما حمایت از فلسطین است.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 27 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود:در حالی که جنایات اسرائیل در غزه مصداق نسل کشی واقعی است، مدعیان دروغین حقوق بشر از اسرائیل غاصب و کودک‌کش برای نسل کشی مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.
آنچه امروز در غزه می‌گذرد دل‌های انسان‌های آزاده را در نقاط مختلف جهان به درد می‌آورد و چهره واقعی غرب به مسلمانان به نمایش گذاشته می‌شود.
بعضی دولت‌های عربی که به دنبال سازش با اسرائیل غاصب هستند، بدانند نمی‌توان با این ماهیت پلید سازش کرد.

آیت الله دری نجف‌آبادی به افتخارات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ناو گروه ۸۸ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه اقیانوس هند تا ۲ میلیون مترمربع افتخار آفریدند و امنیت دریایی در سطح‌های بزرگ را برقرار کردند.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: لازم است دولت، یارانه پرداختی را به بخش مسکن و نیازهای ضروری تخصیص دهد و حداقل‌های مورد نیاز را تامین کند.
سیاست جوانی جمعیت باید با جدیت پیگیری شود چرا که دشمن به دنبال کاهش جمعیت کشور است.تقویت و مردمی سازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر در زمینه خانواده، جمعیت، عفاف و حجاب، تعلیم و تربیت و مبارزه با فساد و بی‌بندوباری از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار