تعاون روستایی استان سمنان و شبکه زیرپوشش آن مقام اول را در صادرات و تجارت خارجی در بین تعاون روستایی‌های کشور کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 26 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، به مناسبت روز ملی صادرات و بنا بر نتایج اعلام‌شده از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مدیریت تعاون روستایی استان سمنان و شبکه زیرپوشش به‌عنوان صادرکننده ممتاز و برتر در زمینه صادرات غیرنفتی بخش کشاورزی از بین خانواده بزرگ تعاون روستایی کشور معرفی شد.

در متن لوح تقدیری که از سوی غلامرضا هادربادی، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به محمدعلی خالقی اعطا شده آمده است: توسعه صادرات غیرنفتی بخش کشاورزی و ارزآوری حاصل از آن به‌عنوان یکی از پیشران‌های توسعه اقتصادی کشور بیش از هر چیز نشانگر تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر فعالان عرصه تجارت خارجی و معرفی کالا‌های باکیفیت ایرانی در بازار‌های پررقابت منطقه و جهان است.

در ادامه امده است: ضمن گرامیداشت ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات، در سالی که مزین به شعار مهار تورم و رشد تولید است، از تلاش‌های آن مدیریت و تشکل‌های زیرپوشش در این حوزه تقدیر می‌شود.

همچنین می‌خوانیم: امید است در سایه توجهات و الطاف الهی، شاهد به ثمر رسیدن اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موضوع امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی متکی بر بخش کشاورزی باشیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار