مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، گفت: دوره اول این طرح طی بهمن‌ و اسفندماه سال گذشته در استان با تولید یک میلیون ۵۰۰ هزار نهال انجام شد و در مرحله دوم نیز امسال یک میلیون اصله نهال در نهالستان‌های دولتی تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 26 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، اصغر احمدی با اشاره به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، گفت: تولید نهال در این طرح به صورت یک ساله و طی چهار دوره انجام می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان در ۲ مرحله کشت و تولید نهال در استان انجام شده است، دوره اول این طرح در بهمن‌ماه و اسفندماه سال گذشته با تولید یک میلیون ۵۰۰ هزار نهال انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این طرح در آبان‌ماه انجام می‌شود، افزود: در مرحله دوم تولید یک میلیون اصله نهال در نهالستان‌های دولتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی تصریح کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود در نهالستان‌های شهرکرد و لردگان می‌توانیم ۲ میلیون ۵۰۰ هزار اصله نهال در استان تولید کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار