در کرانه دریای خزر افزایش دما داریم و احتمال آتش سوزی وجود دارد.دریای مازندران امروز پنجشنبه برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب است.همچنین بیشینه ارتفاع موج هم در نزدیک سواحل مازندران تا ۰۹ متر برآورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 26 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران وضعیت جوی و متوسط دمای استان تا هفته آینده را پیش بینی کرد.

آخرین وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+تصاویر و جدول  

 

بر اساس این گزارش ، از امروز پجشنبه تا روز یکشنبه آینده با استقرار جریانات گرم جنوبی، دمای هوای مازندران نیز روند افزایشی را در پیش خواهد گرفت و طبق جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۵ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز، با چهار تا پنج درجه افزایش در روز شنبه به ۲۹ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. 

آخرین وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+تصاویر و جدول  

 

شرایط جوی امروز مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، نیمه ابری به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات ابری با رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد و کاهش دما و از شب بتدریج با کاهش ناپایداری و در روز پنج‌شنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است. 

آخرین وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+تصاویر و جدول  

 

آسمان مازندران از آخرین روز این هفته جمعه تا روز یکشنبه آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و در روز دوشنبه نیز نیمه ابری بتدریج ابری با کاهش نسبی دما، بارش پراکنده باران و با وزش باد همراه خواهد بود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار