امام جمعه اهواز گفت: اگر ایران اسلامی اراده کند، در کمتر از ۲۴ ساعت اسرائیل از صفحه روزگار پاک خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 25 October 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در راهپیمایی امروز (سوم آبان‌ماه) مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیست، اظهار کرد: ۸۰ سال است آن هایی که خود را تحت عنوان چهره لیبرال و دموکراسی پنهان کردند، هولوکاست یا نسل‌کشی یهودیان توسط نازی ها را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌های تاریخ، ترویج کردند و در حالی که کشتاری اتفاق نیفتاده بود، مخالفن خود را به بدترین شکل سرکوب می‌کردند.

وی افزود: استانداردهای دوگانه این مدعیان لیبرال و دموکراسی برای یک دروغ تاریخی ۸۰ ساله، در سالیان گذشته جیغ بنفش می‌کشیدند اما امروز درمورد نسل‌کشی هزاران کودک، زنان و مردان سالخورده بی‌گناه، بمب‌های چندتنی بر سر مردم بی‌گناه در بیمارستان‌ها، مدارس و اماکن تحت نظارت صلیب سرخ جهانی، هجمه می‌آورند. در برابر دوربین‌ها در چند قاره اینگونه جنایت می‌کنند. همین هایی که مدعیان حمایت از حقوق بشر بودند امروز سکوت کرده اند یا با زبان و عمل از این جانی‌ها حمایت می‌کنند.

امام جمعه اهواز گفت: اولین باری که شوروی‌ها سفینه‌ای به فضا فرستادند، همراه با این سفینه یک حیوان بود که سفینه و حیوان از بین رفتند و این مسئله شش ماه خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی شد و می‌گفتند ای مردم آزاده جهان چرا نشسته‌اید زیرا شوروی‌ها یک حیوان بی‌گناه را نابود کردند.

موسوی‌فرد بیان کرد: سال گذشته یک بانوی ایرانی با مرگ طبیعی از دنیا رفت اما با رسانه‌هایشان به گونه‌ای تبلیغ کردند که گویی تراژدی در ایران اسلامی رخ داده است و با کمال تاسف تعدادی افراد را فریب دادند و مدت‌ها این مردم را سرکار گذاشتند. تعدادی از سلبریتی ها که همواره حمایت می‌کنند و در میدان‌های دشمن بازی می‌کنند، سال گذشته این گونه حمایت ‌کردند اما اکنون چرا سکوت کرده اند؟

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند اگر جنگ به نفع ما باشد و منافع ما را تامین کند، دموکراسی است و در نقطه مقابل ما، اگر آمریکایی‌ها آن طرف لشکرکشی و هفت‌هزار تریلیون برای منافع خود هزینه کنند، این دموکراسی است اما اگر روسیه بخواهد در برابر اوکراین بجنگد می‌شود، خوی جنگ‌طلبی است. امروز اگر اسرائیل خون‌خوار و خون‌آشام علیه مردم فلسطین در حال جنگ است، می شود دموکراسی؛ این تناقض‌هایی است که مشاهده می‌کنیم.

موسوی‌فرد با اشاره به هجمه‌های و اشغال کشوری که سرزمین آبا و اجدادی فلسطینی‌ها است، گفت: آن‌ها مرتب توجیه و تبلیغ می‌کنند و می‌گویند این سرزمین آبا و اجدادی یهودی‌هاست و باید فلسطینی‌ها بیرون بروند. اینکه می‌گویند در زمان حضرت سلیمان نخستین جرقه قدس زده شد، صحیح است اما باید بدانید، فلسطینیانی که امروز در حال زندگی در سرزمین آبا و اجدادی هستند، همان یهودی‌ها و نصرانی‌های آن وقت هستند که از پیامبر اسلام (ص) تبعیت کردند و به دین اسلام روی آوردند اما آن‌ها با کمال پررویی و درنده‌خویی می‌خواهند این افراد را از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون کنند.

وی تصریح کرد: در مواجهه با کشوری که شب و روز بمباران می‌شود و کشتارهایی که رخ می‌دهند، دو راهبرد وجود دارد؛ یکی از راهبردها سازش است یعنی قدم به قدم با این روحیه طغیان‌گری بیایند و کودک و بزرگ را به بدترین شکل به شهادت برسانند اما فلسطینیان در مقابل همه هجمه‌ها سازش کنند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: راهبرد دوم مقاومت است، یعنی باید در مواجهه با این درنده‌خویان مقاومت کرد. در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که شهرهای ما را بمباران کردند اما مردم مقاومت ایران اسلامی به ویژه خوزستانی‌های ولایت‌مدار با وجود شهادت تعداد زیادی از مردم استقامت کردند.

وی افزود: اگر امروز می‌بینیم فلسطینیان با وجود این همه فشارها و بمباران این گونه استقامت کردند، درسی از شهدای گمنام‌مان است که امروز تعدادی از آن‌ها را تشییع می‌کنیم. این استقامت‌ها درسی است که شهدای ما از عاشورا گرفتند و در برابر ظلم هرگز ساکت نخواهیم بود. امتی که امروز به اینجا آمدند امت عاشورایی هستند و این درس را از سیدالشهدا(ع) گرفتند. بنابراین باید این را بدانند که می‌دانیم مقاومت شهید شدن دارد اما به حول قوه الهی مقاومت پیروز خواهد شد.

امام جمعه اهواز گفت: اگر ایران اسلامی اراده کند، با کشورهای مقاومت از جمله عراق، سوریه، یمن، لبنان که ۱۷ کشور هستند و حاج‌قاسم عزیز آن‌ها را ساماندهی کرد، ۲۴ ساعت نمی‌گذرد که اسرائیل از صفحه روزگار پاک خواهد شد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: غزه ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار