مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه ۵۲ پروژه عمرانی در دستور کار قرار دارد، گفت: در سال جاری ۲۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان تکمیل شد، با تکمیل این پروژه‌ها ۶۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ 23 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، آرش قیاسیان امروز عصر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، با اشاره به اینکه ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: در سال جاری ۲۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان تکمیل شد.

وی بیان کرد: با تکمیل ۲۷ پروژه عمرانی در حوزه ورزش ۶۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شد، در صورتی که پروژه‌های در حال احداث هم تکمیل شود، ۲ سانتی متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: پروژه‌های بزرگی همچون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان بروجرد، پیست اسکی شهرستان الیگودرز، چمن بزرگ ورزشی رومشکان و پروژه‌های دیگر نیز در حال انجام است.

قیاسیان با اشاره به میزبانی استان در حوزه قهرمانی، اظهار کرد: سال گذشته میزبان ۱۳ رویداد مهم و امسال نیز میزبان ۷ رویداد بودیم که مهمترین و بزرگترین میزبانی آن در سال جاری مربوط به مسابقات هیئت کاراته با حضور ۳ هزار نفر کاراته‌کا بود. لرستان توانست در این مسابقات رتبه سوم را کسب کند.

وی به عملکرد ورزش و جوانان در حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۲۸ هزار نفر در حوزه وام ازدواج واجد شرایط تسهیلات بانکی شدند که از این تعداد در حال حاضر ۷ هزار نفر آن‌ها در صف انتظار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: با توجه به اینکه کنگره شهدا را در پیش رو داریم با همکاری روسای هیئت‌های ورزشی تاکنون ۳ هزار و ۷ برنامه استانی، شهرستانی و لیگ را در راستای فرهنگ شهادت و ایثار پوشش دادیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار