مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: ۴ مجوز معطل مانده دیگر طبق تبصره 3 ماده 1 قانون تسهیل به صورت خودکار به جای نهاد متولی از درگاه ملی مجوزها صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 23 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، علی محمدی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار مجوز معطل مانده دیگر طبق تبصره ۳ ماده ۱ قانون تسهیل به صورت خودکار به جای نهاد متولی از درگاه ملی مجوز‌ها صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تکلیف قانونی، برای متقاضیان معطل مانده مجوز‌های فعالیت تولید انفرادی صنایع دستی، کانون آگهی و تبلیغات، پروانه اشتغال مشاور و پروانه اشتغال خدمات کشاورزی به صورت خودکار صادر گردیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان نظام مهندسی کشاورزی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در صدور بیش از سه هزار و پانصد درخواست مجوز تأخیر داشتند.

وی در ادامه یادآور شد: تمامی مسئولیت‌های حقوقی و صنفی در رابطه با مجوز‌های صادره به صورت خودکار، بر عهده مرجع صادرکننده مجوز است.

گفتنی است پیش از این وزیر اقتصاد وعده داده بود از اول آبان درگاه ملی مجوزها، مجوز‌های معطل مانده را به صورت مستقیم صادر می‌کند.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار