استاندار خراسان‌جنوبی از تصویب کلیات سند توسعه ورزش قهرمانی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 22 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی امروز در شواری تربیت بدنی و ورزش استان از تصویب کلیات سند توسعه ورزش قهرمانی خراسان‌جنوبی خبر داد و اظهارداشت: جزییات این سند برای بررسی بیشتر در اختیار دستگاه‌های اجرایی مربوط قرار می‌گیرد تا در جلسه آینده شورای تربیت بدنی و ورزش استان برای آن تصمیم گیری شود.

وی به ارائه راهکار‌های لازم در خصوص دستورکار‌های ارائه شده پرداخت و گفت: برق سالن ورزشی شمال شهر بیرجند با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار استانی برای تکمیل استخر شنای شهرستان خوسف، گفت: تاکنون یک میلیارد از این اعتبار پرداخت شده و بقیه نیز به‌زودی تخصیص خواهد یافت تا این پروژه ورزشی آماده بهره‌برداری شود.

قناعت به سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری فردوس اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات استانی ۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته که در اولین تخصیص‌ها پرداخت می‌شود تا سریعتر شاهد افتتاح این سالن ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص زمین چمن مجموعه ورزشی شهید شهپر بیرجند که اعتبار مورد نیاز آن ۸ میلیارد تومان است، در اولین تخصیص‌ها ۳۰ درصد این اعتبار تأمین خواهد شد؛ بنابراین گزارش، در جلسه امروز با تصویب طرح احداث یک مکان ورزشی در روستا‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر در استان در افق ۱۴۰۴، الزام به گزارش ۶ ماهه احداث‌های ورزشی جدید دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی غیردولتی و ... به دبیرخانه این شورا و همچنین دستور العمل اجرایی ماده ۵۳ (یک درصد سهم ورزش) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اجرای آن در استان موافقت شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار