مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه کار در ورزش دلی، هیأتی و بسیار باارزش است، گفت: از آنجا که هر وقت بستر فراهم شد، مردم با ذوق و شوق حضور می‌یابند، بنابراین به نظر در حوزه ورزش به ویژه در بخش همگانی کم‌کاری شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 21 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در مجمع سالانه هیأت تیراندازی استان زنجان با تقدیر از زحمات خادمین ورزش اظهار کرد: اقدامات انجام شده در عرصه ورزش، دلی و هیأتی و بسیار باارزش است و باید قدردان بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تیراندازی را یکی از هیأت‌های پرکار و فعال دانست و افزود: اعضای هیأت برای توسعه ورزش تلاش می‌کنند.
وی سلامتی را بزرگ‌ترین ثروت انسان دانست و افزود: ترغیب مردم به ورزش باید ادامه یابد و هر جا بستری فراهم شده، انصافا مردم حضور پیدا کرده‌اند.
بازرگان به برگزاری مسابقه ماهیگیری خانوادگی در زنجان اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه نخستین دوره این مسابقه بود، مردم با ذوق و شوق در این مسابقه حضور یافته بودند که بیانگر این است که ما نتوانستیم بستر‌های برگزاری این برنامه‌ها به ویژه در حوزه همگانی را فراهم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: باید زمینه ورزش را برای مردم فراهم شود، هر چند شرایط نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده، ولی هنوز جای کار در این عرصه وجود دارد.
وی با برشمردن مزیت‌های رشته تیراندازی به عنوان یک رشته المپیکی گفت: این رشته محدودیت جنسی و سنی ندارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی زنجان قابلیت توسعه را در این استان دارد و زمینه برای برگزاری مسابقات مختلف در زنجان فراهم است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار