رئیس فدراسیون تیراندازی به توافق با ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه امکانات تیراندازی در روستاها فراهم می‌شود که سهم استان زنجان سه روستا و تامین 6 تفنگ و سایر تجهیزات است که اگر موفق به جذب شویم کلی جلو خواهیم بود و در این راستا همه باید احساس مسؤولیت کنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 21 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی بعد از ظهر امروز در مجمع سالانه هیأت تیراندازی استان زنجان با تشریح وضعیت تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات اظهار کرد: با وجود همه مشکلات از شب عید ۴۰۱ تیم ملی به مسابقات برزیل اعزام شد و در حال حاضر هم ۲۸ نفر از اعضای تیم ملی در کره جنوبی حضور دارند.
رئیس فدراسیون تیراندازی به اعزام تیم‌های ملی به ۱۵ کشور و کسب ۱۷ مدال متعدد اشاره و تصریح کرد: اصل کار آماده کردن تیم برای کسب مدال و سهمیه است که تلاش می‌شود محقق شود.
وی ناسازگاری هوایی و مشکلات ناشی از اقامت و تغذیه را از جمله مشکلات اعزام تیم به کشور‌های دیگر اعلام کرد و گفت: از زمان تشکیل فدراسیون جدید، هیچ روز تعطیل وجود نداشته است و در حال حاضر در حال راه‌اندازی لیگ برای فراهم کردن زمینه حضور ورزشکاران در مسابقات هستیم.
قربانی از وجود ۱۹۰ مدال در مسابقات تیراندازی که ۴۵ مدال آن المپیکی است، خبر داد و گفت: این در حالی است که ورزشی مانند فوتبال یک مدال بیشتر ندارد، آنهم در ۴۰ سال گذشته یک مدال هم نداشته است.
رئیس فدراسیون تیراندازی تلاش را از راه‌کار‌های کمک به توسعه رشته تیراندازی دانست و افزود: این ورزش از توصیه‌های دین اسلام هم هست که زمینه جذب از بین جوانان، در صورت توجه به امور معنوی هم دارد.
وی به توافق با ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه امکانات تیراندازی در ۲ هزار روستا فراهم می‌شود که سهم استان سه روستا و تامین ۶ تفنگ و سایر تجهیزات است که اگر موفق به جذب شویم کلی جلو خواهیم بود و در این راستا همه باید احساس مسؤولیت کنند.
قربانی ظرفیت زنجان در ورزش تیراندازی را یادآور شد و افزود: سابقه زنجانی‌ها در دوران دفاع مقدس بیانگر استعداد زنجانی‌ها در این حوزه است.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار