مدیرکل امور حقوقی سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه خراسان‌شمالی پتانسیل و ظرفیت خوبی برای فعالیت در حوزه حلال دارد، گفت: در بین ده کشور صادرکننده نشان حلال، حتی یک کشور اسلامی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 21 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز ابراهیم ابراهیمی، مدیرکل امور حقوقی و محلی و سرپرست دفتر امور حلال و روابط بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران در همایش روز ملی استاندارد استان اظهارکرد: در چشم انداز بیست ساله ۱۴۰۴ ایران از کشور‌های پیشرو در تمام امور باید قرار گیرد که یکی از این امور استاندارد است.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد در کیفیت بخشی به محصولات نقش فعال و سازنده‌ای دارد، گفت: استاندارد تنها سازمانی است که موفق به کسب جایزه کیفیت شده است.

مدیرکل امور حقوقی استاندارد افزود: بیش از دوازده کشور غیر اسلامی درخواست همکاری با دفتر امورحلال دارند و در بین ده کشور صادرکننده نشان حلال، حتی یک کشور اسلامی وجود ندارد و بازار جهانی حلال را به خود اختصاص داده‌اند.

ابراهیمی اظهار داشت: در بین شش کشور وارد کننده محصولات حلال کشور اسلامی وجود ندارد لذا باید نقش خود را در بازار‌های جهانی حلال بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی پتانسیل و ظرفیت خوبی برای فعالیت در حوزه حلال دارد، گفت: جایگاه استان در بخش صادرات محصولات حلال ویژه است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار