امام جمعه زیدآباد سیرجان گفت: قدرت خداوند است که انتفاضه سنگ جوانان فلسطینی به موشک تبدیل شده است، همه بدانند اراده الهی بر این تعلق گرفته که این غده سرطانی به دست جوانان مجاهد فلسطینی از صفحه روزگار محو بشود.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 20 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام جواد امیرطاهری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه زیدآباد سیرجان، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به جنایات متعدد چند ماه اخیر صهیونیست‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: ظلم و ستم علیه مردم، هتک حرمت مسجدالاقصی، شکنجه وحشیانه اسرا و تلاش جهت تخریب قبله اول مسلمین موجب خشم فرو خورده فلسطینی‌ها شده بود که بالاخره این خشم مقدس تبدیل به طوفانی شد تا این رژیم جعلی به زودی ساقط و نابود شود.

امام جمعه بخش زیدآباد سیرجان افزود: رهبر معظم انقلاب نوید نابودی رژیم صهیونیستی را داده بودند امروز هم طوفان‌الاقصی هیمنه قدرت‌های جهانی را در پشتیبانی از صهیونیست‌ها از بین برد و به بیش از ۷۰ سال قدرت‌نمایی رژیم صهیونیستی پایان داد.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش در ضعیف‌ترین دوران حکمرانی خود به سر می‌برند، قدرت خداوند است که انتفاضه سنگ جوانان فلسطینی امروز به قدت نظامی برتر و موشک تبدیل شده است، همه بدانند اراده الهی بر این تعلق گرفته که این غده سرطانی به دست جوانان مجاهد فلسطینی از صفحه روزگار محو بشود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار