امام جمعه موقت بیرجند گفت: جنایت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر روی شکست خود و ایجاد رعب و وحشت و وادار کردن مردم فلسطین به کوچ اجباری است.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 20 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به ظلم، تعدی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهارداشت: این رژیم غاصب با کمال وقاحت بر خلاف همه موازین بین‌المللی در اقدامی وحشیانه بیمارستان المعمدانی را مورد هدف قرار داد و هزاران زن و کودک بی‌دفاع را به خاک و خون کشید.

وی به حمایت علنی آمریکا و غرب از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل اشاره کرد و ادمه داد: سازمان ملل و مجامع حقوق بشری نیز در مقابل این جنایتکاران سکوت مرگباری دارند که نشان می‌هد همه این سازمان‌ها برای سلطه‌گری مستکبران است.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه برخی از چهره‌های سرشناس هنری، دینی، سیاسی و ... هم سکوت کردند، افزود: این‌ها که در اغتشاشات سال گذشته و اوکراین داد و بیداد کردند، اما حالا با سکوت خود باید بدانند شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

به گفته حجت الاسلام مختاری همه این حوادث تلخ است، اما نمی‌تواند کام ما را تلخ کند و صبر و مقاومت ما را بشکند همه این حوادث نشان‌دهنده قدرت و مقاومت ما است که دشمن را در عرصه اطلاعاتی و میدانی شکست دادیم.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه تصریح کرد: جنایت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر روی شکست خود و ایجاد رعب و وحشت و وادار کردن مردم فلسطین به کوچ اجباری است.

به گفته حجت الاسلام مختاری رژیم اشغالگر قدس به طور حتم آرزوی شوم آواره کردن مردم غزه و شکست جبهه مقاومت را به گور خواهد برد.

وی افزود: ما به وعده الهی دل‌خوش کردیم و ناامید نمی‌شویم، چون پیروزی نهایی برای جبهه حق است.

خطیب جمعه مرکز خراسان جنوبی بر اتحاد جهان اسلام و مسلمانان در مقابل دشمنان توسعه‌طلب و مستکبر تأکید کرد و گفت: امروز جوانان بی‌تاب شدند و منتظر فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند تا رژیم صهیونیستی و این جرثومه فساد را از جامعه اسلامی ریشه‌کن کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار