نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کشتن بیش از هزار کودک بی گناه و حمله به بیمارستان و مکان‌های امن نشان از ددمنشی و عمق خباثت رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 20 October 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزا و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی گناه گفت: کشتن بیش از هزار کودک بی گناه و حمله به بیمارستان و مکان‌های امن نشان از ددمنشی و عمق خباثت این رژیم سفاک است. 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که رژیم منحوس صهیونیستی در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شکست‌های سنگینی از جبهه مقاومت خورده است و در طوفان الاقصی نیز به حول الهی شکست جبران ناپذیری خواهد هم ورد افزود: انقلاب اسلامی ایران روحیه استکبار ستیزی را در جبهه مقاومت ایجاد و تقویت کرد و نشان داد آمریکا مستکبران و رژیم منحوس صهیونیستی قابل شکست هستند و قدرت آنان یک قدرت پوشالی است. 
وی خاطرنشان کرد: نفوذ رزمندگان مقاومت در غزه به سرزمین‌های اشتغالی و به رسوایی کشاندن اشراف اطلاعاتی پوشالی رژیم صهیونیستی، این رژیم را سردرگم کرده و به همین دلیل آنان از این موضوع عصبانی هستند و دست به جنایت‌های بی رحمانه می‌زنند. 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی رژیم منحوس صهیونیستی شکست سنگینی خواهد خورد چرا که جنایت‌های بیشماری را علیه کودکان و زنان بی دفاع انجام داده و این مهم زمینه شکست آنان را فراهم خواهد ساخت. 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی دفاع ناجوانمردانه برخی از کشور‌های غربی از این جنایت‌ها را نشانه خوی استکباری و چهره واقعی انان دانست و گفت: این که آمریکا انگلیس و برخی دیگر از کشور‌های اروپایی از این جنایت‌ها دفاع می‌کنند چیز عجیبی نیست چرا که چهره واقعی آنان این گونه است. 
وی همچنین از کشور‌های اسلامی و عربی خواست تا حمایت‌های خود را از مردم مظلوم غزه بیشتر کنند. 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به این که بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن از مردم آذربایجان غربی بیمه هستند از دولت برای گسترش پوشش خدمات بیمه‌ای در استان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار