کد خبر: ۱۱۳۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 19 October 2023

جنایت جدید رژیم کودکش صهیونیستی در  بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.جنایت جدید رژیم کودکش صهیونیستی در  بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

به گزارش تابناک گیلان ، متن پیام شهردار کومله وریس شورای شهربشرح ذیل است :

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

در تاریخ بیش از هفتاد سال است که یک روز بدون جنایت علیه فلسطینیان را نمی‌توان یافت و اکنون پس از ضربات مجاهدان فلسطینی همزمان با «طوفان الاقصی» هیمنه دشمنان هم در هم شکست.

این رژیم کودک‌کش صهیونیست به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه‌روزی خود را با اقسام سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌های فسفری، بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه شدت بخشید و اکنون در تازه‌ترین نسل‌کشی و یا به عبارتی فراتر از نسل‌کشی و جنایت جنگی وحشیانه خود، بیمارستانی را که پناهگاهی هم برای افراد آواره در این منطقه بود هدف قرار داد و خوی ددمنشی و درندگی خود را بیش از پیش به جهانیان نشان داد.

بی‌شک آزادی فلسطین و قدس شریف آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است و خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم فلسطین را برای نابودی اسرائیل جزم‌تر خواهد کرد.

این‌جانب حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی که باعث به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین به‌ویژه کودکان و زنان بی پناه شده است را مانند آحاد ملت ایران و جهان اسلام به شدت محکوم کرده و این اتفاق تلخ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون»
بی تردید کسانی که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.

منوچهر مهدی پور شهردار کومله
صادق عظیمی ریس شورای شهرکومله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار