مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: بیش‌از ۱۱۰۰ نفر، از خدمات دهمین اردوی جهادی‌درمانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در روستای دره‌در رفسنجان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 18 October 2023

به گزارش تابناک کرمان،  مجید سعدلو اظهار کرد: طرح جهادی‌درمانی شهدای دره‌در روز جمعه ۲۱ مهرماه توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و با همکاری گروه جهادی شهدای صنعت مس، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، بسیج جامعه پزشکی رفسنجان، گروه جهادی شهید ثقفی و اداره دامپزشکی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

وی با تشریح خدمات ارائه‌شده در این اردوی جهادی‌درمانی، گفت: ۱۲۳ نفر از خدمات متخصص داخلی، ۷۳ نفر از خدمات چشم‌پزشکی، ۱۶۷ نفر از خدمات اپتومتریست، ۱۰ نفر از خدمات هوم‌ویزیت، ۳۹ نفر از خدمات متخصص مغز‌ و ‌اعصاب، ۶۱ نفر از خدمات متخصص زنان و زایمان، ۲۰۱ نفر از خدمات پزشکی عمومی بهره بردند.

سعدلو ادامه داد: ۶۱ نفر از خدمات مامایی، ۵۱ نفر از خدمات تزریقات، ۲۲ نفر از خدمات پایش فشارخون، ۱۰۰ نفر از خدمات واکسیناسیون آنفلوآنزا، ۵۸ نفر از خدمات سونوگرافی، ۱۷۳ نفر از خدمات معاینه دندانپزشکی، ۷۴ مورد کشیدن دندان، ۲۹ مورد ترمیم و ۱۱ مورد آندو استفاده کردند.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: همچنین به ۷۵ نفر آموزش بهداشت و دهان و خدمات دامپزشکی به ۳ هزار و ۵۰۰ رأس دام‌های منطقه ارائه شد.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: درمجموع در طرح جهادی‌درمانی شهدای دره‌در یک‌هزار و ۴۷۸ نفر خدمات درمانی و فرهنگی و در مجموع یک هزار و ۱۵۳ نفر خدمات دریافت کردند و خدمات ارائه‌شده در کنار خدمات دامپزشکی به ۴ هزار و ۹۷۸ خدمت رسید.

مشاور جهادی حوزه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز اظهار کرد: در این اردوی جهادی‌درمانی یک‌روزه خدمات متخصصان داخلی، چشم‌پزشکی، زنان و زایمان، سونوگرافی، مامایی، دندانپزشکی، اپتومتریست و بینایی‌سنجی، هوم ویزیت، خدمات پرستاری و تزریقات، توزیع دارو، عینک، و واکسیناسیون آنفلوآنزا به صورت رایگان ارائه شد.

محمود پورقاسمی به خدمات فرهنگی در این اردوی جهادی اشاره کرد و یادآور شد: اهدای پک فرهنگی به ۶۰ نفر و خدمات کار با کودک به ۷۵ نفر انجام شد.

پورقاسمی افزود: در این طرح با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده به بیماران مراجعه‌کننده تحت کمیته امداد، بهزیستی و افراد بی‌بضاعت، خدمات پزشکی عمومی، تخصصی شامل داخلی، چشم‌پزشکی، زنان و زایمان، سونوگرافی، مامایی، دندانپزشکی، اپتومتریست و بینایی‌سنجی، هوم‌ویزیت، خدمات پرستاری و تزریقات، توزیع دارو، عینک، و واکسیناسیون آنفلوآنزا به صورت رایگان ارائه شد.

وی همچنین گفت: با توجه به عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت در فلسطین، شیرینی و شکلات نیز بین اهالی این روستا توزیع شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار