امام جمعه اهل سنت طبس با محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «معمدانی» گفت: از تمام کشورهای جهان و منطقه به ویژه حاکمان کشورهای اسلامی می‌خواهیم وارد میدان عمل شوند و مردم بی دفاع و مظلوم غزه و حماس را تنها نگذارند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 18 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از فارس، مولوی سیدمحمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با تسلیت شهادت مردم شریف و مظلوم فلسطین در حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «معمدانی» اظهار داشت: از نظر قوانین بین‌المللی حق تجاوز به بیمارستان را ندارند و متاسفانه رژیم صهیونیستی هیچ حق و حقوقی را قائل نیستند و با کمک و حمایت دیگر کشور‌ها از جمله آمریکا جنایت‌های بزرگی را در این منطقه رقم زدند که محکوم است.

وی عنوان کرد: امروز خوشبختانه جهان اسلام متوجه شدند که این‌ها خوی درندگی دارند و نمی‌خواهند مسلمانان در منطقه و خانه‌هایی که متعلق به خودشان هستند، آرامش داشته باشند و یهود سرزمین آن‌ها را اشغال کرده، اما باید بدانند جهان اسلام و بیساری از کشور‌های منطقه که تاکنون سکوت داشتند هم با جنایت‌های اخیر این رژیم منحوس به ویژه بمباران بیمارستان این حرکت وحشیانه را محکوم کردند.

مولوی حسینی تأکید کرد: از تمام کشور‌های جهان و منطقه به ویژه حاکمان کشور‌های اسلام می‌خواهیم عملا وارد میدان عمل شوند و این مردم بی دفاع و مظلوم غزه و حماس را تنها نگذارند چرا که کفار در کنار یکدیگر دست به قتل عام مسلمانان بی دفاع غزه زدند و متاسفانه واکنش مهمی از سوی جوامع نشان داده نمی‌شود.

امام جمعه اهل سنت طبس با اشاره به اینکه طبق گفته امام راحل اگر همه مسلمانان در کنار یکدیگر بودند و هر کدام یک سطل آب به سمت اسرائیل می‌ریختند نابود می‌شد، تصریح کرد: امروز و در شرایط کنونی هم همه مسلمانان با هم متحد شوند و همبستگی خود را اعلام کنند و اجازه ندهند مردم مظلوم فلسطین بیشتر از این آسیب ببینند.

مولوی حسینی وظیفه شرعی، قانونی و عرفی همه مسلمانان را دفاع از مردم مظلوم فلسطین و این امر را واجب دانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام در روایتی فرمودند اگر مسلمانی فریاد کمک سرد دهد و مسلمانی او را یاری نکند در یک روایت فرمودند او از امت ما نیست و در روایتی هم فرمودند کسی که فریاد مظلومی را بشنود و به دادش نرسد او مسلمان نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان جهان با هم متحد شوند به زودی زود اسرائیل نابود خواهد شد و قرآن کریم هم این را وعده کرده است و مسلمانان باید بدانند یهود نمی‌خواهد آیین اسلام در جهان برقرار شود، اما آن‌ها مبارزه خود را ادامه خواهند داد و شاهد پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار