امام جمعه اهواز در تجمع مردم اهوا در حمایت از فلسطین، گفت: یکی از آلوده‌ترین و تاریک‌ترین صفحات تاریخ در حال رقم خوردن است.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 18 October 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد‏، امروز ۲۶ مهرماه در تجمع مردم انقلابی اهواز در حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی گفت: یکی از آلوده‌ترین و تاریک‌ترین صفحات تاریخ در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به آیه ۸۱ سوره اسرا «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» گفت: سنت الهی همین است که وقتی بلا به قله می‌رسد خداوند طومار ظلم را در هم می‌پیچد.

موسوی‌فرد گفت: آنهایی که اطوکشیده و ادکلن‌زده ادعای حمایت از حقوق بشر دارند، نه تنها در مقابل به شهادت رسیدن زنان و فرزندان فلسطینی بی‌تفاوت هستند بلکه خود عامل آن هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تجمع اعتراضی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: در کل عالم نظیر این اجتماع به وقوع پیوسته است و آمادگی کامل وجود دارد تا به محض اینکه اذن برسد طومار اسراییل در هم پیچیده شود.

عصر روز گذشته (سه‌شنبه) نوار غزه شاهد دو جنایت جنگی، یکی در بیمارستان المعمدانی و دیگری در یک مدرسه بود. بر این اساس نیز جمهوری اسلامی ایران از نخستین لحظات این رویداد وحشیانه با محکوم کردن این صبوعیت و وحشی‌گری یهودیهای صهیونیست، امروز - چهارشنبه - را در سراسر ایران عزای عمومی اعلام کرد و از مردم ایران خواست تا با حضور در خیابان و میدان انقلاب تهران نسبت به این جنایت هولناک و نسل‌کشی بشری واکنش نشان دهند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار