با سلسله اقدامات اطلاعاتی و انتظامی
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل قتل مسلحانه راننده کامیون ۵۵ ساله توسط کاراگاهان پلیس در شهرستان دلگان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 17 October 2023

سردار دوستعلی جلیلیان به خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در مهر ماه گذشته مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه راننده کامیون حامل بار حنا اهل استان یزد در مسیر دلگان به ایرانشهر ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند.

وی افزود: با اقدامات حوزه تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد مقتول، راننده یک دستگاه کامیون ترانزیتی حامل بار حنا بوده که بنا به احتمالات اولیه توسط چند نفر به انگیزه سرقت ، به صورت مسلحانه به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه با انجام تحقیقات میدانی و همچنین اقدامات اطلاعاتی و پی جوئی های پلیسی، هویت عامل این قتل مشخص و این متهم در یکی از نقاط روستایی دلگان دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

وی بیان کرد: این متهم در بازجویی‌های اولیه به انجام این قتل مسلحانه به قصد سرقت بار کامیون با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف و نیز در استعلام انجام شده متهم دارای سابقه سرقت و شرارت‌های متعددی بوده که در نهایت به چندین فقره تیراندازی و قدرت نمایی و سرقت های دیگر در سطح شهرستان اعتراف کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار