مسئول تیم نظارتی و ارزیابی دستگاه های مشمول ماده ۲ قانون مدیریت بحران : بر اساس اعلام نتایج ارزیابی وزارت کشور، مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، رتبه برتر کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 15 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کیانی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: با اعلام نتایج ارزیابی بازرسی وزارت کشور، مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد توانست رتبه اول را کسب کند.
کیانی افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته، مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، امتیاز لازم از فاکتور‌ها و شاخص‌های مورد ارزیابی را به دست اورد و رتبه اول را کسب کرد.
وی ادامه داد: بی شک این موفقیت نتیجه همکاری همه اعضای مدیریت بحران این استان است که به همه اعضای ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد این موفقیت را تبریک می‌گوییم.
کیانی با اشاره به وسعت جغرافیایی کوچک کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بزرگی و کوچکی به وسعت استان نیست بلکه به تجربه و احساس مسئولیت است که مدیران کهگیلویه و بویراحمد با کار شبانه روزی اینگونه در کشور درخشیدند؛ و در پایان این موفقیت را به همه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بویژه استاندار این استان تبریک گفت.
لازم به توضیح است علیرضا نیکروز برای سومین بار توانسته در راس دستگاه به عنوان برتری کشوری دست پیدا کند.
وی در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد فرماندار برتر کشور، در جایگاه مدیریت بحران سال ۱۴۰۱ رتبه برتر رویداد ایران قوی و اکنون هم عنوان برتر در ارزیابی وزارت کشور را کسب کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به علیرضا نیکروز و مجموعه مدیریت بحران استان، بر خود وظیفه می‌داند که عملکرد خوب و موفق مدیران مسئولیت پذیر را به شایستگی انعکاس دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
احسنت بر آقای نیک روز مدیر توانمند استانی که باعث شدند بار دیگر نام این استان در کشور بدرخشد .
دستمریزاد بر ایشان و همکارانشان و کلا اعضای ستاد بحران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار