مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تحقق حدود ۶۰ درصدی برنامه اشتغال استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 14 October 2023

اصغر رشنودی در خصوص تحقق برنامه اشتغال استان خوزستان اظهار کرد: میزان تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی توسط ۳۹ دستگاه است که تاکنون حدود ۶۰ درصد از این برنامه محقق شده است.

وی افزود: امسال و تا نیمه نخست سال، بیش از ۳۷ هزار و ۵۰۰ شغل توسط دستگاه‌های اجرایی استان براساس برنامه مشخص شده برای این دستگاه‌ها، ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: براساس آنچه در سامانه "رصد اشتغال" ثبت شده است، استان خوزستان تاکنون در رده سوم ایجاد اشتغال در میان استان‌های کشور قرار دارد و عملکرد در این زمینه مطلوب بوده است.

رشنودی عنوان کرد: البته براساس همین سامانه، عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در برخی از شهرستان‌ها در بحث ایجاد اشتغال مطلوب نبوده است و امیدواریم این دستگاه‌ها به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

وی ادامه داد: ۶ شهرستان استان عملکرد مطلوبی در خصوص ایجاد اشتغال داشته و بیش از ۷۵ درصد از تعهدات خود را در این زمینه عملی کرده‌اند و ۱۷ شهرستان نیز به بیش از ۵۰ درصد از تعهدات خود عمل کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم عملکرد خوبی در حوزه اشتغال داشته باشیم و به تعهدات خود به صورت ۱۰۰ درصدی عمل کنیم.

منبع/ایسنا

برچسب ها: اشتغال ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار