امام جمعه موقت خرم‌‌آباد حمایت از فلسطین را واجب دانست و گفت: به لطف خدا و قدرت محور مقاومت مجاهدین فلسطینی، اسرائیل نه تنها به نیل و فرات دست پیدا نکرد، بلکه از درون هم متزلزل شد و امروز اسرائیل موجودیتش را در خطر می‌بیند و این وعده خدا است.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 13 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مهمترین مسئله امروز در جهان اسلام فلسطین است، اظهارکرد: ۷۵ سال است که مردم مظلوم فلسطین تحت سخت‌ترین ظلم در طول تاریخ بشریت قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: خانه‌های فلسطینیان مرتب توسط رژیم نجس، منحوس و غده سرطانی اسرائیل ویران می‌شود، مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها را ویران می‌کنند، کودکان مظلوم را قتل عام می‌کنند و کسی هم نفس نمی‌کشد.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: موسسان این غده چرکین همه در این جنایت‌ها شریک هستند و اگر مجاهدین قیام نکنند این‌ها کارشان ویرانی است.

شمسی‌فر با شکست اسرائیل توسط مجاهدین ظرف یک هفته گذشته، گفت: اسرائیلی که شعار از نیل تا فرات را فریاد می‌زد و در شش روز کشور‌های اسلامی را شکست داد، امروز به بدترین شکل ممکن متحمل شکست شد.

وی بیان کرد: رژیم منحوس اسرائیل این همه جنایت کرده، کودکان را قتل عام کرده، آب، برق و گاز را قطع کرده، مانع رسیدن دارو می‌شود و خبرنگار را می‌کشد که خبر منتقل نشود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد: مردم فلسطین مظلوم هستند و وظیفه دینی و شرعی ما دفاع و یاری آن‌ها است.

شمسی‌فر با اشاره به اینکه سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل جنایات رژیم منحوس اسرائیل نفس نمی‌کشند، گفت: اگر کوچکترین اتفاقی در کشور غربی بیفتد ندای سازمان ملل بلند است، رسانه‌ها فریاد می‌زنند، اما امروز جلوی چشم دنیا جنایت می‌شود و صدا از کسی بلند نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت‌ها حمایت نظامی، سیاسی، و لجستیکی از مردم فلسطین است، خاطرنشان کرد: وظیفه مردم هم حمایت مالی و رسانه‌ای است، چرا رسانه‌ای، چون رسانه در دست دشمن است، این همه جنایت در حال وقوع است و یکی از رسانه‌های غربی نه تنها منعکس نمی‌کنند بلکه جای ظالم و مظلوم را هم عوض می‌کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: راهپیمایی یکی از اقداماتی است که با آن ندای مظلومیت را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

شمسی‌فر با تاکید بر اینکه رژیم منحوس و حامیان پلید او بدانند که پیروزی وعده خداست و در حال محقق شدن است، گفت: به لطف خدا و قدرت محور مقاومت مجاهدین فلسطینی اسرائیل نه تنها به نیل و فرات دست پیدا نکرد، بلکه از درون هم متزلزل شد، امروز اسرائیل موجودیت را در خطر می‌بیند، چون وعده خدا است.

وی با بیان اینکه اسرائیل با خوی حیوانی و درندگی هرگز نمی‌تواند جبران شکست کند، عنوان کرد: رژیم منحوس این همه کشته و اسیر را ندیده، دیوار حائل فرو می‌ریزد و مجاهدین به شهرک‌های اسراییل حمله می‌کنند، اسرائیل نمی‌تواند این شکست را بپوشاند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همانطور که رهبری فرمودند جوانان ما در آنجا نماز خواهد خواند.

شمسی‌فر با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس نیز گفت: دشمن به ضعف خودش در برابر قدرت ایران پی برده و هر روز یک نقشه می‌کشد، امروز سعی دارد انتخابات را کم رنگ کند.

وی به چهار راهبرد رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات چهار راهبرد رهبری است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه موقت خرم آباد تاکید کرد: همانطور که نماینده، ولی فقیه در لرستان در ۲۷ مرداد اشاره کرد؛ هیات اجرایی باید امانتدار، عدالت و حسن شهرت داشته باشد و نباید به فرد و گروهی تمایل داشته باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار