خطبه‌های نمازجمعه استان کرمان در حالی ظهر امروز در میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار شد که ائمه جمعه در سرتاسر استان، مساله فلسطین را برای مردم تشریح و جنایات چند دهه رژیم قاصب، کودک‌کش و موقت صهیونیستی را برای مردم تبیین کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 13 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، خطبه‌های نمازجمعه استان کرمان در حالی ظهر امروز در میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار شد که ائمه جمعه در سرتاسر استان، مساله فلسطین را برای مردم تشریح و جنایات چند دهه رژیم قاصب، کودک‌کش و موقت صهیونیستی را برای مردم تبیین کردند.

رژیم صهیونیستی در جریان اخیر شکست نظامی و اطلاعاتی سختی خورد

حجت‌الاسلام حسن ایزدی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان اظهار داشت: اگر شیطان و اسرائیل در برابر هم قرار بگیرند رژیم غاصب از شیطان خطرناک‌تر است او حدود ۷۵ سال سرزمین فلسطین را غصب کرده است.

امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: رژیم صهیونیستی رفتنی است و این غده سرطانی بدست مردم فلسطین ریشه‌کن و نابود خواهد شد.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر رژیم غاصب حدود ۵۰۰ کودک را به خاک و خون کشید، اما بزودی شاهد نابودی‌اش خواهیم بود چرا که جوانان مقاوم با دست خالی سال‌هاست در برابر اشغالگران ایستادند.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در جریان اخیر شکست نظامی و اطلاعاتی سختی خورد که این مهم به برکت تلاش‌های سردار دلها، جبهه مقاومت و خون شهداست.

هیمنه اطلاعاتی و غرور نظامی رژیم صهیونیستی فرو ریخت

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در طول تاریخ، فلسطین همیشه دفاع می‌کرد، اما اخیرا حالت تهاجمی گرفته و علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده است، آن‌ها هیمنه اطلاعاتی و غرور نظامی رژیم صهیونیستی را فرو ریختند.

امام جمعه شهرستان بافت گفت: طوفان‌الاقصی همه محاسبات صهیونیسم جهانی را به هم ریخت.
منبع/فارس

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار