امام جمعه موقت بیرجند گفت: رژیم صهیونیستی از زمان شکل‌گیری تا کنون این چنین شکست مفتضحانه نظامی و اطلاعاتی نخورده است اما در عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه این رژیم غاصب درهم شکست.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 13 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان اظهارداشت: عملیات «طوفان الاقص» استکبار را مبهوت و جهان اسلام را امیدوار کرد.

به گفته وی رژیم صهیونیستی از زمان شکل گیری تا کنون این چنین شکست مفتضحانه نظامی و اطلاعاتی نخورده است، اما در عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه این رژیم غاصب در هم شکست.

وی با اشاره به ترک برداشت همینه رژیم غاصب صهیونیستی در گذشته و در مواردی، چون جنگ ۳۳ روزه تصریح کرد: اگر بین مسلمان همبستگی و مقاومت باشد بدون شک در برابر این رژیم غاصب به پیروزی می‌رسیم.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به این که رژیم صهیونیستی می‌خواهد شکست خود را با بمباران و کودک‌کشی در غزه جبران کند افزود: غده سرطانی اسرائیل به هیچ وجه قابل درمان نیست و باید از منطقه غرب آسیا بیرون انداخته است.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: افتخار دولت و مردم ایران این است که همواره در کنار مردم فلسطین بوده و امروز در حال چشیدن طعم شیرین سال‌ها مقاومت است.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: ما مردم نمازگزار در شهرستان بیرجند جنایات صهیونیست‌ها در فرو ریختن بمب‌های ممنوعه بر سر مردم و زنان و کودکان فلسطینی را محکوم می‌کنیم و دست و بازوی مقاومان و مبارزان جبهه مقاومت را می‌بوسیم.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: باور ما بر این است که طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

به گفته وی از سوی دیگر حمایت از فلسطین ریشه در فطرت انسانی و بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی است.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی ایران نیز ایجاب می‌کند که دشمن را در لانه عنکبوتی خودش شکست دهیم و خوشبختانه دست برتر با جبهه مقاومت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار