مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: ۱۲ جانباز قطع نخاع در استان ایلام در حال حاضر تحت حمایت بنیاد شهید هستند.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 09 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  جمال اسدی در جمع جانبازان قطع نخاعی استان ایلام با اشاره به اینکه صبر و مقاومت این جانبازان با وجود همه مشکلات در استان ایلام قابل قدردانی است، اظهار کرد: امروز مشکلات جمعی از جانبازان ۷۰ درصدی نخاعی استان بررسی شده است.

وی بیان کرد: جانبازان قطع نخاعی یا روی ویلچر یا تخت با وجود همه مشکلات با روحیه پای نظام هستند و بر همین اساس بنیاد شهید به صورت دوره ای مشکلات این قشر را بررسی و حل می کند.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام تصریح کرد: در کل استان ۱۲ جانباز قطع نخاع تحت حمایت بنیاد شهید هستند که ۲ مورد از آنها در آبدانان قطع نخاع گردن هستند.

اسدی اضافه کرد: این جانبازان اسوه های ایثار و گذشت و صبوری هستند و به فرمایش امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نماد قدرت جمهوری اسلامی و همچنین شهیدان زنده هستند.

وی گفت: به گفته مقام معظم رهبری کاری که جانبازان نخاعی می کنند اجرشان از شهدا اگر بیشتر نباشد کمتر نیست، چرا که جانبازان ما هر لحظه دارند شهید می شوند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار