جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در شهرستان بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 08 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ سید مرتضی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به یکدستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۸ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

جانشین انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: در این رابطه یک‌دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار