مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت: یکی از حاجیان بیرجندی که بخشی از ولیمه حجش باقی مانده بود آن را به ستاد دیه استان هدیه کرد تا با این 20 میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان‌جنوبی فراهم آید.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 08 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی؛ گاهی بار‌ها می‌شود حاجی شد آن هم نه این که گرد خانه یار به طواف درآیی و اعمال حج را به جایی آوری بلکه گره از مشکل فردی دردمند، دربند، بی نوا، نیازمند و... که بگشایی آن زمان گویی موسم حج است تو هم با این عمل حاجی شده ای.

گاهی هم برخی دوبار در یک سال یا چندبارحاجی می‌شوند درست مانند حاجی از حج برگشته خراسان‌جنوبی که با باقی مانده ولیمه حجش زمینه آزادی زندانیان دربند جرائم غیرعمد این استان را فراهم آورد.

آن طور که غلامرضا حسین پور مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: یکی از حاجیان بیرجندی که بخشی از ولیمه حجش باقی مانده بود آن را به ستاد دیه استان هدیه کرد تا با این ۲۰ میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی فراهم آید.

به گفته وی هم اکنون ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی در زندان‌های این استان چشم انتظار خیران برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده‌های خویش هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی از آزادی ۷۶ زندانی جرائم غیر عمد استان نیز از ابتدای سال تاکنون خبرداد.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار