مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در دهه‌ دوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 07 October 2023

به گزارش تابناک تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و اولین نمایشگاه ملی عفاف و حجاب امسال در دهه‌ دوم آبان‌ماه در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه کتاب تبریزبه عنوان شاخص‌ترین و پرمخاطب‌ترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور، پس از چهار سال وقفه، امسال با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حمایت و همراهی استاندار آذربایجان‌شرقی و همکاری سایر نهادهای استانی برگزار می‌شود.

بلاغی، ایجاد فضای رفابتی سازنده‌ در حوزه نشر و همچنین ایجاد فرصت برابر برای تسهیل دسترسی علاقمندان به تازه‌های نشر را از نقاط قوت نمایشگاه کتاب تبریز عنوان کرد و گفت: در طول سال اقدامات مختلفی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه در استان انجام می‌گیرد اما برپایی نمایشگاه کتاب را می‌توان نقطه‌ی عطف این اقدامات عنوان کرد.

وی استقبال گسترده مردم  از این رویداد فرهنگی در دوره‌های پیش را حاکی از اهمیت و جایگاه نمایشگاه کتاب در میان مردم برشمرد و گفت: نمایشگاه کتاب یکی از مطالبات اصلی  اصحاب فرهنگ و اقشار مختلف مردم است که امیدواریم امسال نیز به نحو شایسته‌ای برگزار گردد.

بلاغی همچنین برپایی نخستین نمایشگاه ملی عفاف و حجاب را فرصت مغتنمی برای نمایش ظرفیت‌های این حوزه در استان عنوان کرد.

وی از ناشران استانی و فعالان حوزه مد و لباس دعوت کرد تا حضوری فعال در این رویداد فرهنگی داشته باشند.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :