فرمانده انتظامی استان سمنان از امحای هشت هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۱ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 06 October 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان امروز در حاشیه مراسم سراسری امحای کالا‌های قاچاق غیرمصرفی، از امحای هشت هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۱ میلیارد ریال در سمنان خبر داد و اظهار کرد: در برخورد با قاچاقچیان کالا که با اقدامات پلید خود به اقتصاد و معیشت مردم لطمه می‌زنند، بسیار مصمم بوده و هیچ‌گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

وی گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی، هشت هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع کالای قاچاق غیرمصرفی و فاقد مجوز قانونی در آتش سوخت.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: این کالا‌ها شامل البسه، لوازم آرایشی بهداشتی و مواد غذایی بوده است.

موقوفه‌ای ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمامی توان خود در راستای انجام مأموریت‌ها اقدام می‌کند.

وی بیان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی در مبارزه با قاچاق کالا و از و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی، ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش شاخص‌ها و کشفیات تلاش خواهد کرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار