امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز تبلیغات رسانه‌ای به استعمار، استکبار و صهیونیستی که نفس‌هایشان به شماره افتاده است، تنفس مصنوعی می‌دهد و ما امروز نباید در مقابل دشمن منفعل بمانیم بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ 06 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر اتصال امت با ولایت و این جایگاه الهی اظهار کرد: شعار جریان استعماری عصر حاضر این است که تفرقه بینداز و حکومت کن، اما این فقط مربوط به زمان کنونی نیست بلکه از گذشته هم دشمن با همین ترفند بین حاکمیت، مردم و ولایت فاصله می‌انداخت.

وی تفرقه انداختن بین امت و ولایت و همچنین بین جامعه و کشور‌های اسلامی را راهبرد اصلی دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با تفرقه انداختن نگذارد کشور‌های اسلامی متحد باشند و جبهه آخرالزمانی در اسلام تشکیل شود.

خطیب جمعه مرکز خراسان جنوبی در ادمه بیان کرد: بزرگترین راه و جهاد در حال حاضر مقابله عملی و گفتاری با شعار تفرقه بینداز و حکومت کن است و امروز یاوران امام زمان (عج) و شهدا و، ولی فقیه و منتظران و ارادتمندان به جبهه مقاومت باید هر کدامشان یک رسانه قوی و آگاه باشند که نه تنها تحت تاثیر اخبار آلوده دشمن قرار نگیرند بلکه پادزهر و نقطه مقابل آن را آماده و با حالت تهاجمی با دشمن مقابله کنند.

حجت الاسلام رحیم آبادی خاطرنشان کرد: امروز تبلیغات رسانه‌ای به استعمار، استکبار و صهیونیستی که نفس‌هایشان به شماره افتاده، تنفس مصنوعی می‌دهد و یک یا حسین (ع) تبلیغاتی و رسانه‌ای و معرفتی لازم است که این غده سرطانی ریشه‌کن شود.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیاینه گام دوم انقلاب بر امیدبخشی در جامعه تأکید فرمودند و ما امروز نباید در مقابل دشمن منفعل بمانیم بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار