مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس با سواری در محور سربیشه - بیرجند که ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه شب گذشته به وقوع پیوست، ۲۸ نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 03 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در حادثه شب گذشته در محور سربیشه - بیرجند، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به همراه پلیس و دیگر نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر و نسبت به نجات مسافران که ۲۸ نفر بودند اقدام کردند.

وی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله با همکاری امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر فوتی نیز پس از رهاسازی در محل حادثه به مراجع قانونی تحویل شد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به بالا بودن آمار حوادث و سوانح در خراسان جنوبی بر رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان و حرکت با سرعت مطمئنه تاکید کرد؛ بنابراین گزارش، شب گذشته یک خودروی شوتی با اتوبوس مسافربری در محور سربیشه به نهبندان که از زاهدان به سمت مشهد در حرکت بود برخورد کرد و آتش گرفت.

آتش توسط نیروی‌های آتش نشانی، و هلال احمر مهار شد و هیج کدام از سرنشینان اتوبوس صدمه‌ای ندیدند، اما یکی از سرنشینان خودروی شوتی فوت کرد.

علت حادثه هم از سوی پلیس انحراف به چپ خودروی پژو اعلام شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار