جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: بزرگترین جهاد تبیین خدمت به مردم است.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 02 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  فرشاد دوستی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین عمران و معماری که با حضور جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی جهاد تبیین امیدآفرینی در جامعه است و برای این مهم بیان واقعیتها به دور از هرگونه اغراق و بزرگ جلوه دادن از ضروریات می باشد.

وی در ادامه به برگزاری کنگره بزرگ اربعین در استان اشاره کرد و افزود: تمامی زائرین عزیری که هر سال از طریق استان ایلام ومرز بین المللی مهران به عتبات عالیات مشرف می شوند امسال با وجود افزایش ده درصدی زائرین نسبت به سال گذشته شاهد تسهیل تردد و ارتقاء جاده های استان بودند و نظر سنجی ها از رضایت ۸۸ درصدی زائرین از وضعیت حمل و نقل و جاده در استان ایلام حکایت داشت، که این موضوع بحث جهاد تبیین در عمل در حوزه راهسازی و حمل و نقل را نشان می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: اخذ یازده  هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن استان ایلام در بخشهای مختلف نهضت ملی مسکن، خود مالکی، بافتهای فرسوده و روستایی در یک سال اخیر خبر داد که در نوع خود در یک سال کم سابقه است.

دوستی بیان داشت: تا سال گذشته کمتر از ۳ هزار پروانه ساختمانی در استان ایلام اخذ شده بود و هم اکنون در کمتر از یک سال تعداد پروانه های ساختمانی نهضت ملی مسکن در بخشهای مختلف به بیش از ۱۴ هزار مورد رسیده است.

وی تعداد واحدهای  مسکونی شهری در حال ساخت نهضت ملی مسکن در استان ایلام را ۳۷۰۰ واحد عنوان کرد و افزود به زودی عملیات احداث ۵ هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن آغاز می شود و در شهرستانهای مهران و دهلران به زودی شاهد احداث واحدهای ویلایی این طرح خواهیم بود.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این نشست گفت: بزرگترین جهاد تبیین خدمت به مردم است.

سردار کریمیان با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد یأس و نا امیدی بین مردم است افزود: کوچک عنوان کردن کارهای بزرگ جمهوری اسلامی و بزرگ جلوه دادن مسائل ریز زندگی مردم از برنامه های کشورهای غربی است که می بایست با جهاد تبیین این حربه آنان را نیز خنثی نماییم.

وی خاطر نشان کرد: در طول این سالها همواره در سختیها رشد کرده ایم و این فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی نیز باعث رشد و شکوفایی ایران اسلامی خواهد شد و این مراحل نیز به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار