معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: برای ایجاد حرکت جهادی در توسعه صادرات، باید تمام مدیران دستگاه‌ها پای کار باشند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 01 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عصر امروز ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اظهارکرد: برای ایجاد حرکت جهادی در توسعه صادرات، باید تمام مدیران دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی با تاکید بر پیگیری راهکار‌های افزایش صادرات در استان گفت: افزایش صادرات در استان توسعه و رشد تولید و همچنین منفعت برای صادرکننده و تولید کننده را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی بر ریشه‌یابی و پیگیری افزایش صادرات در نیمه دوم امسال تاکید کرد و افزود: به این منظور تمام مدیران دستگاه‌ها با مشارکت و همراهی به صورت جدی ورود پیدا کنند و استانداری نیز آمادگی هر نوع همراهی و مساعدت را برای رسیدن به هدف دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از تولیدات استان در بخش کشاورزی است، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و هدفگذاری درست به منظور افزایش صادرات این بخش بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: بررسی و افزایش مقاصد صادراتی جدید نیز باید مورد توجه باشد.

فخر موحدی همچنین بر تشکیل کمیته پایش به منظور حمایت و گفتگو با تجار و پیگیری رفع مشکلات آن‌ها و رفع موانع برای افزایش صادرات تاکید کرد.

وی اظهارداشت: در زمینه توسعه صادرات استان جهش ایجاد خواهد شد، به شرطی که همه مدیران به صورت جدی ورود پیدا کنند و با حرکت جهادی موانع موجود مرتفع شود.

این مقام مسئول گفت: حضور قوی تجار و بازرگانان در نمایشگاه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی به عنوان پیشانی صادرات استان نیز دارای اهمیت بسیار است.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار