استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه با انسجام همراه بود و مجریان و همراهان پروژه به صورت منسجم در انجام آن نقش بودند.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 30 September 2023

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه با همکاری منسجم مجریان و همراهان پروژه/گره ترافیکی شهر کرمانشاه باید به سرعت برطرف شودبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز (شنبه هشت مهر ماه) در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح سپاه شهر کرمانشاه که در تالار شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: خدماتی ارائه شده به مردم باید با کیفیت باشد و این خدمات تقویت شوند.

وی افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه با انسجام همراه بود و مجریان و همراهان پروژه به صورت منسجم در کنار آن بودند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک‌های قرارگاه خاتم در اجرای این پروژه تصریح کرد: قرارگاه خاتم نمادی از «توانستن» است پس باید توانمندتر کردن خود را در اولویت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی دارد، ادامه داد: باید تلاش کنیم و کرمانشاه را به نگینی در غرب کشور تبدیل کنیم. 

استاندار کرمانشاه تشریح کرد: پرداختن به ۲ پل شمال-جنوب و ۲ طرف رودخانه قره سو ضروری است که تا پایان سال یکی از این ٢ پروژه افتتاح شود و گره ترافیکی شهر کرمانشاه نیز به سرعت برطرف شود.

صحرایی تأکید کرد: جدول کشی، آسفالت معابر و زیباسازی بخشی از اقدامات ضروری برای کرمانشاه است با اقدامات جهادی باید محیطی زیبا و شایسته برای مردم این استان فراهم کنیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار