مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، از وجود ۳۷ پروژه در حال اجرا در شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۹ پروژه، مربوط به طرح شهید پناهی است و در مجموع، ۱۰ مدرسه آماده افتتاح است.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ 28 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، یونس بهاروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه الیگودرز یک شهرستان پهناور است و مناطق صعب العبور زیادی دارد، گفت: در لرستان، حدود ۲۰۰ پروژه داریم که از این تعداد، ۳۷ پروژه در حال اجرا در حوزه الیگودرز قرار دارد که ۱۹ پروژه مربوط به طرح شهید پناهی (جایگزینی مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز با مدارس استاندارد) است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین طرح جایگزینی استان در این شهرستان است، اضافه کرد: در بخش ززوماهرو نیز، ۱۹ پروژه طرح شهید پناهی داریم که از این تعداد، ۱۱ پروژه در قالب ۲۰ کلاس درس، در حال اجرا و ۸ پروژه هم در نیمه دوم سال انجام خواهد شد.

بهاروند ادامه داد: علاوه بر آن، ۱۹ پروژه طرح شهید پناهی (شامل ۲۹ کلاس درس) در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد، ۸ پروژه (شامل ۹ کلاس درس) برای مهر ماه آماده است و ۱۱ پروژه در قالب ۲۰ کلاس درس، در حال ساخت است، همچنین ۱۸ پروژه عادی (شامل ۶۶ کلاس درس) نیز در این شهرستان، در حال اجرا است که از این تعداد، ۲ پروژه آن در قالب ۱۲ کلاس درس، آماده افتتاح و ۱۶ پروژه در قالب ۵۴ کلاس درس در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در خصوص تعمیرات نیز عنوان کرد: ۶ میلیارد قرارداد، شامل اعتبار اختصاصی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، تعمیرات استخر امام حسین (ع)، تعمیرات ۱۸ کلاسه فناوران و تعمیرات مدرسه دوزان، منعقد شده و در حال اجرا است، در خصوص تعمیرات سیل ۱۴۰۱ نیز، مبلغ قرارداد، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ۴ روستای در حال انجام تعمیرات در مناطق بسیار صعب العبور از جمله تیندر، کیش، سرقلعه و چالفهره، است.

وی در خصوص تعمیرات سال ۱۴۰۱ هم گفت: کل مبلغ تجهیزات خریداری شده در استان، ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که از این مقدار، بخش قابل توجهی به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در الیگودرز، هزینه شده است.

بهاروند همچنین از بهره برداری از خوابگاه دانش آموزی الیگودرز در دهه فجر امسال خبر داد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار