رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان از پلمب بزرگ‌ترین کافه تریا در این استان و چند واحد صنفی دیگر به علت هنجارشکنی در حوزه حجاب و عفاف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 26 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ اکبر قاسمی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب، مأموران پلیس امنیت عمومی استان در پی گزارش‌ها و نارضایتی‌های مردمی در خصوص عدم رعایت حجاب در یکی از کافه‌های معروف شهر سمنان و چهار واحد صنفی دیگر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به تذکرات متعدد پلیس به مسؤولان واحد‌های صنفی در خصوص رعایت عفاف و حجاب از سوی مشتریان و بی‌تفاوتی مسؤولان مربوطه، بزرگ‌ترین کافه تریای استان و چهار واحد صنفی دیگر پلمب شدند و پرونده آن‌ها به مرجع قضائی ارسال شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در حوزه عفاف و حجاب، از عموم شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار