همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و پایان عزای شهادت امام حسن عسکری(ع)، پرچم سبز گنبد حرم مطهر رضوی جایگزین پرچم عزای آن امام همام شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 25 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، با پایان عزای شام شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)برافراشته شدن پرچم سبز رضوی بر گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) پرچم سبز بر گنبد حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام از امروز بر افراشته شد.

از صبح امروز نیز همه خیابان های سطح شهر مشهد مقدس به ویژه خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی به مناسبت فرارسیدن این روز عزیز با پرچم های رنگی و بنرهای تبریک آغاز امامت و السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، اسعدالله ایامکم و اللهم عجل لولیک الفرج آراسته شده است.

همچنین امروز به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) اجتماع مردمی بیعت با آن حضرت از ساعت ۱۵ در عرصه میدان شهدای برگزار می‌شود.

این اجتماع از سال ۱۳۹۵ به‌ مناسبت سالروز آغاز امامت امام‌زمان(عج) در روز نهم ربیع‌الاول، تحت عنوان "عید بیعت با امام‌ زمان" با مشارکت شهرداری مشهد، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و همچنین مجموعه تشکل‌های مهدوی استان برپا و طی آن میثاق‌نامه‌ای برای عهد و پیمان بستن با وجود نازنین حضرت مهدی (عج) قرائت می‌شود.

از همه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت شده است تا با حضور پر شور در این مراسم معنوی ارادت خالصانه خود را به حضرت ولی عصر حضرت بقیه الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف ابراز و برای تعجیل در فرج آن یار غائب از نظر دعا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار