امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : دانش آموزان و دانشجویان باید زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) باشند و آرمان های انقلاب اسلامی را در دنیا انعکاس دهند.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 23 September 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت : دشمن با توجه به شناخت روحیه شهادت طلبی رزمندگان این مرز بوم در جنگ سخت شکست جدی خورد و جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد لذا از در جنگ نرم ناتوی فرهنگی به مصاف و نبرد با ما آمده است و کانون اصلی عرصه جنگ فرهنگی دشمنان هم دانش آموزان و دانشجویان هستند.

وی گفت : امنیت کنونی ما و تحصیل دانش آموزان در فضایی امن محصول خون شهدا و رشادت ایثارگران است و پاسداری از ارزش‌های دینی، عفاف و حجاب و تحصیل همراه با نشاط و تعهد وظیفه همه دانش آموزان است.

امام جمعه ایلام مطرح کرد : مردم با انقلاب اسلامی به آمریکا و خوی استعمارگری این کشور نه گفتند و دست امریکا از منابع ایران کوتاه شد و کسب استقلال و آزادی ما موجب خشم و آغاز دسیسه چینی این کشور و حامیانش برای نابودی ایران اسلامی شد.

وی گفت : اکنون هم دشمن به طور جدی درصدد تحمیل زندگی به سبک غربی بر جوانان و نوجوانان کشور ماست که از زندگی با سبک ایرانی - اسلامی فاصله بگیرند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار