مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: طرح ملی کالا برگ اکنون برای پنج دهک اول درآمدی در حال اجرا بوده که برنج و روغن بیشترین تقاضای مردم خوزستان در این طرح است.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 20 September 2023

اصغر رشنودی در خصوص این طرح بیان کرد: سه دهک اول که یارانه چهار میلیون ریالی دارند در صورت استفاده از طرح کالا برگ به میزان ۲ میلیون ریال، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به عنوان مشوق دریافت کرده و میزان یارانه آنها پنج میلیون و ۲۰۰ هزار ریال خواهد شد.

وی افزود: همچنین دهک های چهار و پنج که یارانه دریافتی آنها سه میلیون ریال بوده در صورت استفاده از طرح کالابرگ به میزان ۲ میلیون ریال، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به عنوان مشوق دریافت کرده و میزان یارانه آنها چهار میلیون و ۲۰۰ هزار ریال می شود.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم خوزستان از طرح ملی کالا برگ افزود: تاکنون حدود ۱۴۰ هزار خانوار خوزستانی از این طرح استقبال کرده و بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبار طرح ملی کالابرگ استفاده کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: طرح کالا برگ اختیاری بوده و هدف از اجرای آن، کنترل قیمت ۱۱ قلم کالای اساسی است.

وی افزود: در بین تراکنش‌های انجام شده از محل اعتبار طرح ملی کالابرگ در استان، برنج و روغن بیشترین و پنیر، ماست و شیر کمترین استقبال را داشتند.

رشنودی گفت: افراد می توانند از طریق اپلیکیشن "شما" و شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* نزدیک‌ترین فروشگاه‌های متصل به طرح کالا برگ را پیدا کنند همچنین از تراکنش‌ و مانده اعتبار خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه یارانه ماه بعد، یک ماه زودتر در حساب کالابرگ الکترونیکی سرپرست خانوار شارژ می‌شود افزود: طرح کالا برگ الکترونیکی باعت قطع یارانه نمی‌شود و مردم می‌توانند با خیال راحت از این طرح استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک دهک‌های ۶ و هفت از مزایای طرح کالا برگ بهره‌مند می‌شوند گفت: تمامی دهک‌ها می‌توانند از این طرح استفاده کنند ولی مشوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی فقط برای پنج دهک اول است.

وی در پایان افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مردم راحت و با کمترین زمان به فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ دسترسی داشته باشند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار