رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت گفت: ۲واحد مسکن محرومین با زیر بنای ۶۵ و ۸۰ متر با مشارکت کمیته امداد و ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان ساخته و با همکاری ادارات خدمت‌رسان آب، برق و گاز از معافیت انشعابات بهره‌مند گردیدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 20 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، عیسی احمدی‌زاده اظهار داشت: ماموریت ما بهبود وضعیت زندگی و کمک به معیشت مددجویان تحت حمایت است و برای رسیدن به نتایج مطلوب این نهاد مردمی نیازمند حمایت خیران و مسئولان هستیم.

 

افتتاح ۲واحد مسکن محرومین در شهرستان کلاردشت  

 

وی با اشاره به افتتاح دو مسکن محرومین در هفته دولت در این شهرستان افزود: این ۲ واحد با زیر بنای ۶۵ و ۸۰ متر با مشارکت کمیته امداد و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ساخته و با همکاری ادارات خدمت‌رسان آب، برق و گاز از معافیت انشعابات بهره‌مند گردیدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت همچنین با اشاره به اجرای ۱۰ طرح مفتاح‌الجنه در هفته دولت گفت: این طرح با هدف تفقد و دلجویی از خانواده‌های مددجویان برگزار شد و طی بازدید از نزدیک به مشکلات مددجویان رسیدگی شد.

احمدی‌زاده با بیان اینکه، ۴۵ بسته معیشتی نیز در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد گفت: در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم، ۲ غرفه نیز به مددجویان تحت حمایت این نهاد جهت فروش محصولات خانگی اختصاص یافت.

شایان ذکر است: در شهرستان کلاردشت ۹۰۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار