معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه از احداث سه معبر جدید در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 19 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حمید اعتصام‌فر گفت: عملیات احداث سه معبر جدید در شهر کرمانشاه با بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور تسهیل در عبور و مرور مردم و کاهش ترافیک در حال اجراست.

وی اضافه کرد: معبر اول که شامل پروژه اتصال شهرک مهدیه(دره دراز) به شهرک امام(ره) است به طول ۱۳۰۰ متر با اعتبار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان در منطقه یک شهرداری در دست انجام است.

اعتصام‌فر پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۹۸ درصد اعلام کرد و افزود: عملیات آسفالت این پروژه تا آخر هفته به پایان می‌رسد و پیگیری‌هایی نیز برای روشنایی این معبر با اداره برق در جریان است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: این معبر شهرک مهدیه را از بن‌بست خارج می‌کند و برای مردم منطقه دسترسی جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: برای خودروهایی که از مسیر سراب نیلوفر وارد شهر کرمانشاه می‌شوند تنها راه ورود به شهر از طریق شهرک دولت‌آباد و در نهایت میدان ایثار بود، اما با این دسترسی جدید خودروها می‌توانند دسترسی مستقیم به پل ده‌مجنون داشته باشند که از آنجا می‌توانند به میدان آزادگان یا داخل شهر رفت و آمد کنند.

معاون عمرانی شهردار کرمانشاه تاکید کرد: با احداث این معبر جدید، درصد زیادی از بار ترافیکی میدان ایثار کاهش پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: معبر دوم نیز که در منطقه چهار شهرداری در حال احداث است، بلوار خلیج فارس را به شهرک صادقیه متصل می کند. این معبر به طول ۷۰۰ متر و عرض ۱۵ متر با حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که حدود ۷۰ درصد عملیات اجرایی آن انجام شده است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه، پروژه بعدی را احداث خیابان ملاحسینی جعفرآباد به بهشت زهرا با اعتباری حدود ۳۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این معبر در راستای تکمیل رینگ شرقی کرمانشاه در حال انجام است.

وی اظهار کرد: این پروژه با ۱۰۸۰ متر طول و عرض ۲۵ متر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد تا هفته دوم مهر ماه امسال قابل بهره‌برداری است.

اعتصام‌فر در ادامه به وضعیت تقاطع غیرهمسطح سپاه اشاره کرد و گفت: تقاطع سپاه که اواخر ماه گذشته پل جنوب به شمال آن افتتاح شد، تا پایان هفته آینده شاهد بهره‌برداری پل شمال به جنوب این پروژه نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تعریض پل‌های رودخانه قرسو نیز در دستور کار است، افزود: عملیات عمرانی پل کمربندی غربی - امام حسین(ع)- به احتمال زیاد در مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد. همچنین مطالعات پل کمربندی شرقی- امام خمینی (ره) هم در حال انجام است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار