کد خبر: ۱۱۲۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 18 September 2023

اختصاصی هما خوزستان

معصومه پرویزی بابادی

موسم ماه مهر نرم نرمک می‌رسد فصل بهار و علم و دانش رفتن به مدرسه و دانشگاه و محل تحصیل ماهی سرشار از تلاش تکاپو و برنامه‌ریزی برای ساختن آینده تحصیلی بهتر، کمتر از یک هفته دیگر درب مدارس به روی دانش آموزان باز می‌شود.

دانش آموزان پس از سپری کردن تابستانی طولانی گرم اینک مهیای رفتن به مدرسه می‌شوند لباس مدرسه خود را آماده می‌کنند کیف و کتاب را مرتب می کنند تا به محل تحصیل خود پس از نزدیک به ۴ ماه تعطیلی بازگردند دیدن دوست همکلاسی‌ها معلمان و کادر مدرسه برای آنها نشاط آور است.

از سوی دیگر والدین نیز نگران آینده تحصیلی فرزند خود هستند هچنین عادت‌هایی که در تابستان داشته‌اند مثلاً صبح زود بیدار شدن و شب به موقع خوابیدن از نکات مهمی است که همواره مورد دغدغه خانواده‌هاست و برای این موضوع راهکارهای علمی و اصولی باید به کار گیرند موضوع دیگری که در فصل مهر ماه و بازگشایی مدارس چشمگیر است فاصله گرفتن دانش آموزان از تلفن‌های همراه تبلت و فضای مجازی است که جنبه سرگرم کننده دارد و آنها را ازدرس خود عقب می‌اندازد.

خانواده‌ها معلمان و مدیران مدارس همواره همه تلاش خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید به کار می‌گیرند تا دانش آموزان با روحیه و نشاط کامل در محل تحصیل خود حاضر شوند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه در پیش بودن اول مهرماه و بازگشایی مدارس، برنامه‌ریزی شده که محیط اطراف مدارس تا شعاع ۵۰۰ متری کاملا پاک‌سازی شوند، زیباسازی دیواره‌های اطراف مدارس و هرس درختان مدارس نیز انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار